Teijin Aramid faciliteert alle medewerkers
Teijin Aramid is ’s werelds nummer één aramideproducent met een marktaandeel van bijna 50%. Het bedrijf heeft klanten in 74 landen en is dan ook wereldwijd actief. Teijin Aramid vroeg ons om een brandstore en beeldbank voor hen in te richten en gebruiksvriendelijk toegankelijk te maken in de hele organisatie.
De medewerkers van Teijin Aramid bereiken de brandstore en beeldbank vanuit hun Sharepoint-omgeving. We hebben een koppeling gemaakt met de Active directory, waardoor met een single sign on en met de juiste rechten gebruik kan worden gemaakt van de tools. In de brandstore is er voor de interne organisatie een on demand shop met visitekaartjes, stationary en de give aways. In de beeldbank kunnen de medewerkers met behulp van zoekcriteria de juiste beelden vinden, downloaden en gebruiken.
Een animatie maakt een complexe boodschap in korte tijd helder en duidelijk. Bijvoorbeeld als je iets wilt uitleggen over een PDCA-cyclus of een e-learningomgeving. Wij ontwikkelden twee 2D-animaties om medewerkers te informeren en enthousiasmeren.
Een van de meest effectieve middelen om je personeel op de hoogte te houden is het uitgeven van een personeelsblad. Daarom heeft Teijin Aramid het blad geheel vernieuwd en omgetoverd naar een handzaam magazine genaamd ‘Sterker’. Als vooraankondiging van het magazine is er naar de medewerkers een teaser, in de vorm van een set ansichtkaarten, gestuurd. Wij hebben de productie en de verzending van de teaser en het magazine verzorgd. Met een frequentie van vier keer per jaar zorgen wij ervoor dat de magazines op tijd bij de medewerkers op de mat liggen.