We werken graag met tools van derden die zich bewezen hebben in de veeleisende praktijk van marketing-communicatie. Gaat jouw vraagstuk voorbij de gebaande paden? Geen probleem. We inventariseren jouw eisen en gaan voor je aan de slag met een slimme combinatie van tools op maat.
Omron is een technologieleverancier in industriële automatisering, gezondheidszorg, inspectiesystemen en elektronische componenten. Het bedrijf heeft ruim 28.000 mensen in dienst en is werkzaam in zo’n 120 landen. Enige tijd geleden is Omron op een zo groot mogelijke schaal papierloos gegaan. Wij hebben samen met het marcom-team de omschakeling naar een digitale wereld gemaakt.
Omron beschikt over een enorme hoeveelheid brochures en productfolders die in allerlei talen gebruikt worden. Daarom hebben we een maatwerk systeem voor hen ontwikkeld. De on demand Omron portal is een applicatie gericht op het centraal beheren van documenten, het aanvragen van vertalingen en het bestellen van drukwerk.
Dit is een online systeem voor het beheren van je merk en huisstijl. Hierin kun je jouw communicatie-uitingen opslaan, opmaken en bestellen. Het grote voordeel is dat de hele organisatie hier gebruik van kan maken en jij als marcom-verantwoordelijke al je collega’s kunt faciliteren om in minder tijd en met minder inspanningen hun werk met hogere kwaliteit en consistentie te doen.
Een brandportal is vooral geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en/of afdelingen, waardoor grip houden op de huisstijl veel effort kost. Een brandportal kan ervoor zorgen dat je geen communicatiepolitie meer bent maar een facilitator!
Dit is afhankelijk van je wensen en behoeften, maar prijzen starten bij € 125 per maand.
Dit is de realisatie van branding binnen bedrijven. Dit is een continu proces en is bepalend voor het succes van je bedrijf. Brand management bevat onderstaande aspecten:
Voordelen van goede brand management is dat je klanten aan je bindt, wat zorgt voor loyale klanten. Goede branding zorgt er ook voor dat je zichtbaar en herkenbaar bent, waardoor je ook het succes van je merk kunt meten. Als je dit allemaal goed voor elkaar hebt, rank je waarschijnlijk ook hoger in de beslissingsoverwegingen van je klanten.
Plan een kennismakingsgesprek! Dan leggen we je aan de hand van een demo uit hoe een brandportal jouw marcom-processen kan vereenvoudigen.
Maak je huisstijlregels beschikbaar, deel allerlei soorten content en bied templates voor online en offline uitingen aan.
lees meerVertel ons over jouw marcom-vraagstuk. Bestaat de juiste tool nog niet? Dan ontwikkelen wij een slimme oplossing op maat.
lees meerCreëer eenmalig uitingen volgens je huisstijl en zorg met branded templates voor consistente online en offline communicatie.
lees meerSla je bestanden centraal op en beheer, bewerk en deel ze eenvoudig in een Digital Asset Management-systeem.
lees meerWerk samen in teams en geef live feedback. Je kunt snel, gemakkelijk en overal ter wereld een proef inzien, corrigeren en goedkeuren.
lees meerStart met één muisklik alle tools en applicaties op. Met single sign on beheer je eenvoudig gebruikers en rechten.
lees meer5 signalen die aangeven dat jouw organisatie toe is aan een centrale beeldbank. Vul je e-mailadres in en ontvang de pdf meteen!